قوانین و مقررات عودت کالا سایت رزآمین
قوانین مربوط به عودت کالا:
کلیه کالاهای موجود در سایت دارای ۲۴ ساعت مهلت تست و اعلام اشکال یا مغایرت می باشند، بدیهی است به علت ماهیت کالاهای موجود در فروشگاه، متاسفانه در خارج از این زمان به هیچ وجه قادر به عودت کالا نیستیم.
شرایط عودت:
۱- سلیقه ای:
چنانچه بعد از ثبت کد رهگیری در سایت از خرید خود منصرف شده باشید، باید صبر کنید تا کالا به دست شما برسد و سپس بدون باز کردن جعبه اصلی پستی، مرجوع فرمایید. در این حالت هزینه باز ارسال به فروشگاه بر عهده مشتری بوده و نیز هزینه ارسال اولیه از فروشگاه از مبلغ پرداخت شده کسر و مابقی مبلغ حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری به حساب شما واریز می گردد. (تنها به شماره کارت/حساب بانکی پرداخت شده)
اگر قصد عودت تعدادی از کالاهای یک سفارش را داشتید، لطفا به هیچ عنوان از آن ها استفاده نفرمایید و یا اگر داخل بسته بندی بودند، بسته بندی آن ها را باز نفرمایید.
در مرجوعی سلیقه ای، کالا باید قابلیت فروش مجدد داشته باشد. قبل از مرجوع نمودن حتما با فروشگاه هماهنگ فرمایید. مسئولیت رسیدن مرسوله تا محل فروشگاه بر عهده مشتری می باشد.
۲- اشکال فنی – مغایرت
چنانچه کالای دریافتی با مشخصات ارائه شده در سایت مغایرت داشته باشد و یا اینکه کالا اشکال فنی داشته باشد، پس از اطلاع رسانی به پشتیبانی فروشگاه و انجام هماهانگی های لازم، مرجوع فرمایید.
اگر کالا دارای بسته بندی باشد، باید با همان بسته بندی اولیه و به صورت کاملا سالم مرجوع شود، در صورتی که در ظاهر کالا یا بسته بندی آن خدشه ای وارد شده باشد متاسفانه امکان مرجوعی برای فروشگاه وجود ندارد.
مسئولیت تحویل تا محل فروشگاه بر عهده مشتری می باشد. هزینه باز ارسال کالا به فروشگاه، بر عهده فروشگاه می باشد.
در صورتی که اشکال مطرح شده وارد باشد، طبق هماهنگی با شما یا کالای مشابه مجددا برایتان ارسال می شود و یا مبلغ آن کالا(ها) به شما پرداخت می شود.